.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در انتظامی مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان از سوی کارکنان معاونت نیروی انسانی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماه رمضان و سفره‌های خالی از افطار که منتظر نان آور خانه است، برخی از پدران که بدون قصد قبلی و به صورت غیرعمد مرتکب اشتباهی شده و با شکایت شاکی در زندان به سر می‌برند، ناامیدانه چشم به راه کسی هستند تا بتوانند دوباره به خانه بازگردند.

 

او افزود: کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، راهی برای بازگرداندن نان آوران خانه به سر سفره‌های افطارشان است تا لبخند بر صورت فرزندانشان نقش ببندد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اقدام خداپسندانه کارکنان معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از جمع آوری وجه نقد و واریز آن به حساب انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: در این اقدام خیرخواهانه با اهداء ۵۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان استان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد استان فراهم شد.

 

سرهنگ ساداتی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه کارکنان معاونت نیروی انسانی استان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار شد، افزود: کارکنان معاونت نیروی انسانی با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری وجوه نقد، زمینه آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم کردند که جا دارد از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان تقدیر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.